lauantai 2. marraskuuta 2013

Itkun uuvuttama

Makaan sohvalla uupuneena. Ensimmäinen kunnon vapaapäivä pitkään aikaan meni enimmäkseen ahdistuneena. (Vaikka oli hyviäkin hetkiä.) Tuntui hyvin vaikealta olla hoitamatta yhtään mitään asioita. Huonolla tavalla vaikealta, ahdisti ja pelotti. Mitä jos vapaapäivän pitämisestä seuraakin se, että myöhästyn deadlineista? Entä jos en teekään yhtä hyvää työtä, kun en käytä kaikkea mahdollista aikaa asioiden hiomiseen?

Olen syönyt, itkenyt, tarttunut veitseen, mätkinyt itseäni. Toivon että sain aikaan mustelmia. Tarvitsen todisteita itselleni. Miten mulla voi olla paha olla, kun kaikki on elämässäni hyvin? Olen oikeasti välillä ihan onnellinen. Kaikki hymyni eivät ole valhetta. Silti itken vain yksin. Miten tällaista voi myöntää kenellekään? Minulla ei ole mitään syytä tähän.

1 kommentti:

  1. "Miten mulla voi olla paha olla, kun kaikki on elämässäni hyvin? Olen oikeasti välillä ihan onnellinen. Kaikki hymyni eivät ole valhetta. Silti itken vain yksin. Miten tällaista voi myöntää kenellekään? Minulla ei ole mitään syytä tähän."

    Kuin suoraan suustani. :/ Voimia, vaikka se onkin jo niin kulutettu sanonta.

    VastaaPoista

Pienikin kommentti on suuri ilo.