torstai 8. marraskuuta 2012

Väsyttää

Lievää dissosiointia ilmassa tänään. Jos en liiku, kroppa ei tunnu omalta. Ei niin voimakkaasti kuin joskus, mutta kuitenkin. Koulujuttuja pitäis tehdä. Saa nähdä miten saan aikaan.

Nyt on sellainen olo, että selviän ihan hyvin koko päivän pelkällä kahvilla. Vaikka tiedän että muutaman tunnin kuluttua kaipaan kyllä ruokaa. On mulla leipää vähän mukana, ja pari mandariinia. Ja superkevyitä sulatejuustoviipaleita, niitä yksittäispakattuja. Aamupalaksi yksi pala leipää, juustoviipale ja kahvia. Ja siinä kaikki mitä oon tähän mennessä syöny. Hereillä oon ollu kolme ja puol tuntia. Aamupalasta ja mulla mukana olevista eväistä tulee yhteensä alle 500 kaloria. En tiedä pärjäänkö niillä siihen asti, että pääsen kotiin, eli suunnilleen kuuden tunnin päähän. Tai pärjään toki jos on pakko, mutta millainen fyysinen olo tulee on sitten eri asia.

Väsyttää. Valvoin taas liian myöhään. Mutta yö tuntuu niin omalta ajalta, saan olla rauhassa eikä mikään häiritse. Tykkään olla yksin hereillä hijaisessa kämpässä. Yöllä mulla ei ole niin surta tarvetta suorittaa kuin päivällä, siksi tykkään siitä.

Näyttää siltä että toinen mun tälle päivälle suunnittelemista koulujutuista jää tekemättä. Huomenna sitten. Eikä edes ole kohtuuttoman syyllinen olo. Johtuu tosin siitä, että toinen koulujuttu tulee väkisinkin tehtyä, kun en ole sitä yksin tekemässä.

Luulin että mulla ois ollu enemmän kirjotettavaa. On vähän tyhjä olo, ei oikeen ajatukset liiku. Haluisin vaan nukkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienikin kommentti on suuri ilo.