torstai 2. kesäkuuta 2016

Epäilyksiä


Tänään olen vain ollut kotona ja nukkunut. Olo on ollut jotenkin epätodellinen. Täytyy yrittää muistaa kysyä huomenna sairaalalla onko tämä normaalia ect:n yhteydessä. Ahdistaa kun olisi siivottavaa, mutta mitään en jaksaisi tehdä. On myös kurjaa, kun kaverit on jääneet pois mun elämästä, kun en ole jaksanut pitää yhteyttä.


Pelkään, että ect:stäkään ei ole avuksi tai että se muuttaa tilannetta vain osittain. Tunnen olevani epäonnistunut ihmisenä. Olen yksinäinen. Entä jos voimani tehdä asioita ei muutu? Entä jos loppuelämäni on tällaista? Vielä pari kertaa sähköä ja sitten pitäis näkyä jotain. Entä jos osoittautuu, että mä oon vaan laiska ja kaikki on mun syytä?

1 kommentti:

  1. Epätodellisuud etc:n yhteydessä on normi, mulla se myös jäi enkä menis edes miljoonasta eurosta uusiksi tai suosittelis kenellekään ees kidutuskeinona rikollisille.

    Muuta elämäsi osa-alueet ITSE, oot arvokas!<3

    VastaaPoista

Pienikin kommentti on suuri ilo.