keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Uni

Näin unta juuri ennen kuin heräsin. En ryhdy sitä nyt tulkitsemaan, mutta kirjoitan ylös kun vielä muistan.

Oltiin mun äidin, äidin siskon, äidin äidin ja mun miehen(/jonkun muun tutun, tää vähän vaihteli) kanssa jollain mökillä, joka oli pienessä saaressa. Jostain syystä lähdettiin miehen kanssa uimaan vastarannalle. Mä uin edellä. Vedessä tuli vastaan joku tuntematon mies, joka osoitti mua aseella. Sukelsin, ja ajattelin uivani asemiehestä pinnan alla oli. Mun mies kuitenkin otti mua jaloista kiinni ja veti/työnsi mut takaisin pienen niemen ohi saareen turvaan. Asemies tähtäsi varmasti juuri mua, koska mun mies pysyi pinnalla eikä sitä ammuttu. Mun mies ei vaikuttanut erityisen huolestuneelta asemiehestä, mutta katsoi sen verran kiikareilla tyypin perään, että tämä kävi postissa ja nouti sieltä isomman aseen.

Tultiin takaisin mökkiin ja mä vahtasin kaikkia ikkunoita, kun pelkäsin asemiehen tulevan takaisin. Etenin puolikyyryssä ruokailuhuoneeseen, jossa nuo kaikki naiset istuivat pöydän ääressä. Näin ensin ulkooven alta olevasta raosta pienen vilauksen asemiehestä, ja kurkistin varovasti pöydän yli ovessa olevasta ikkunasta. Asemies oli ulkona, nyt sen isomman aseen kanssa. Jäin matalaksi, ja tarkkailin oven alta. Kukaan ei ihmetellyt mun kummallista käytöstä. Tiesin, ettei asemies ampuis muita, jos ei huomais mua. Mietin sanoisinko äidille, ja arvelin, että äiti joko uskoisi, ponkaisisi ylös ja tulisi ammutuksi tai ei uskoisi ja mun pitäisi selvitä yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienikin kommentti on suuri ilo.